Likwidacja szkód
POZWÓL NAM POMÓC
W sytuacji wystąpienia szkody skontaktuj się z nami jak najszybciej. Zorganizujemy dla Ciebie natychmiastową pomoc, a następnie krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces likwidacji szkody. Jeśli Twój pojazd został unieruchomiony z powodu stłuczki (niezależnie od tego, kto był sprawcą), dostaniesz od nas samochód zastępczy (do 3 dni bez opłat).
JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ?
- SZYBKO - telefonicznie, przez 24 h na dobę, pod numerem telefonu 506 406 751;
- WYGODNIE - przesyłając zgłoszenie drogą e-mailową lub listowną;
- ŁATWO - poprzez formularz na stronie internetowej Towarzystw Ubezpieczeniowego;
JAKIE DOKUMENTY SĄ POTRZEBNE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY?
- numer polisy ubezpieczenia Sprawcy oraz nazwę właściwego jej Towarzystwa Ubezpieczeniowego;
- dane z dowodu rejestracyjnego Poszkodowanego;
- numer rejestracyjny oraz marka pojazdy Sprawcy zdarzenia;
- notatka jednostki Policji interweniującej na miejscu zdarzenia (jeśli posiadasz);
- wypełnione na miejscu oświadczenie Sprawcy zdarzenia (jeśli posiadasz);
- dane teleadresowe osoby kierującej pojazdem Sprawcy wraz z danymi z prawa jazdy (jeśli pojazd był w ruchu);
- dane teleadresowe Właścicieli poszkodowanego pojazdu;
- opis okoliczności zdarzenia wraz ze zdjęciami (jeśli posiadasz);
- numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania;
JAKIE DOKUMENTY SĄ POTRZEBNE PRZY LIKWIDACJI SZKODY?
- kopia prawa jazdy osoby, która prowadziła pojazd (o ile samochód był w ruchu);
- kopia dowodu rejestracyjnego lub karty pojazdu;
- oryginał oświadczenia Sprawcy z miejsca z darzenia, notatka policyjna lub dane interweniującej jednostki Policji;
- wypełnione zgłoszenie szkody;
- upoważnienie Współwłaścicieli jeśli pojazd jest przedmiotem Współwłasności;
- numer konta do wypłaty odszkodowania lub upoważnienie do przeprowadzenia naprawy bezgotówkowej;